Ministerul Educaţiei şi Cercetării al Republicii Moldova

Agenţia Naţională pentru Curriculum şi Evaluare

A A A

Centrele de susţinere a diferenţelor de programă pentru ciclul liceal, externat, sesiunea 2025

Ministerul Educaţiei şi Cercetării şi Agenţia Naţională pentru Curriculum şi Evaluare aduc la cunoştinţa comunităţii educaţionale din Republica Moldova, tuturor factorilor interesaţi, informaţia privind constituirea Centrelor de susţinere a diferenţelor de programă pentru certificarea gradului de însuşire a conţinutului curricular la disciplinele prevăzute în Planul-cadru pentru învţământul primar, gimnazial şi liceal, anul de studii 2024-2025, sesiunea 2025.
 
Centre de susţinere a diferenţelor de programă pentru ciclul liceal din mun. Chişinău:
 
Pentru candidaţii înscrişi la profilurile umanistic, arte,  limba română de instruire:
     Liceul Teoretic “Spiru Haret”, mun. Chişinău
     Director: Ambroci Victor
     Adresa: str. M. Cibotari, 53 (staţia Teatrul de Operă şi Balet sau/ şi cinematograful Patria, troleibuzele 1, 5, 8, 11, 22; autobuzul 26)
     Tel. de contact: 022 22-60-11 (secretara).
 
Pentru candidaţii înscrişi la profilurile real, sport, limba română de instruire:
     Liceul Teoretic “Traian”, mun. Chişinău
     Director: Gogu Tatiana
     Adresa: str. Cuza Vodă, 36  (autobuzul 5; troleibuzul 2, 8)
     Tel. de contact: 022 66-14-01(secretara).
 
Pentru candidaţii înscrişi la profilurile real, umanistic, arte, sport, limba rusă de instruire:
     Liceul Teoretic “Alexandr Puşkin”, mun. Chişinău
     Director: Abramova Oxana
     Adresa: str. P. Movilă, 20 (staţia P. Movilă, troleibuzele 1, 5, 8, 11, 22; autobuzul 26)
     Tel. de contact: 022 21-35-64 (secretara).
 
Candidaţii admişi la susţinerea diferenţelor de programă se vor prezenta în instituţiile de învăţământ sus-menţionate pentru a susţine diferenţele de programă în scopul certificării gradului de însuşire a conţinutului curricular la disciplinele prevăzute în Planul-cadru, anul de studii 2024-2025, conform profilului solicitat în cerere.